Friday 5 October 2007

Είσαι ελεύθερη;
Σχεδόν...
Τι εννοείς σχεδόν;
Κάθε γυναίκα έχει μια καβάτζα.
Σαν το 99% των γυναικών δηλαδή...
Πες το κι έτσι... στην ουσία έχω μια σχέση που δεν με καλύπτει απόλυτα
[Μετά από διάστημα μισής ώρας περίπου ...]
Πού είναι λοιπόν η καβάτζα σου;
Ο δεσμός μου είναι, ε ο δεσμός μου είναι σπίτι και βλέπει ποδόσφαιρο κι εγώ έχω βγει με τον φίλο μου.

Αυτή η συζήτηση διεμήφθη σε μια έξοδο όπου συνάντησα ένα φίλο μου ο όποιος είχε φέρει και μια φίλη με τον οποία είχαμε την παραπάνω συζήτηση.

Ήταν ιδιαίτερα διασκεδαστικό καθώς με τον φίλο μου έχουμε συζητήσει εκτενώς πως ουσιαστικά δεν υπάρχουν «ελεύθερες» γυναίκες και ότι όλες έχουν τουλάχιστον μια «καβάτζα» και αναζητούν και κάτι που να τις «καλύπτει περισσότερο» ενώ παρουσιάζουν ότι είναι ελεύθερες. Επίσης γνωστό ως το «σύνδρομο της μαϊμούς» (η μαϊμού δεν αφήνει το ένα κλαδί αν δεν πιάσει το άλλο, εάν μάλιστα κρατιέται ταυτόχρονα από πολλά κλαδιά, ακόμη καλύτερα). Σε άλλη σχετική ερώτηση που είχε κάνει ένας άλλος φίλος μου για το εάν είναι κάποια κοπέλα ελεύθερη εκείνη του απάντησε «Αισθάνομαι ελεύθερη», κι εκείνος της είπε, «έ, όταν θα είσαι ελεύθερη το συζητάμε». Όπως με είχε ρωτήσει μια άλλη γυναίκα που είχα γνωρίσει:

Εσύ δεν έχεις κάποιο στανταράκι;
Τι εννοείς, τη ρώτησα, καθώς η έννοια μου φάνηκε τελείως άγνωστη.
Ε, κάποια γυναίκα που να μπορείς να πηγαίνεις ανά πάσα στιγμή.
...

Βέβαια, για να μην είμαστε άδικοι, θυμάμαι και έναν άντρα να μου λέει πώς πάντα στη ζωή του είχε δύο γυναίκες, την πρώτη που αγνοούσε τα πάντα, και τη δεύτερη που τα ήξερε όλα. «Με τη δεύτερη υπήρχε απόλυτη ειλικρίνεια» όπως χαρακτηριστικά μού είχε πει. (Τι ειρωνική η χρήση της λέξης ειλικρίνεια εδώ).

Το αστείο βέβαια είναι ότι σπάνια αυτού του είδους τα άτομα ζευγαρώνουν μεταξύ τους.

Κι απ' ό,τι φαίνεται όποιος δεν έχει / διατηρεί / συντηρεί / επαυξάνει ό,τι αφορά σε «καβάντζα» ή «στανταράκι» σήμερα είναι το λιγότερο ηλίθιος. Εσείς συμφωνείτε;

1 comments:

ξανθίππη said...

Δεν το είχα καταλάβει ότι αυτό το παιχνίδι είναι τώρα της μόδας. Μεγάλη κουβέντα ανοίγεις... Φαίνεται πως σε φαντασιακό επίπεδο έχουμε ανεβάσει τόσο πολύ τον πήχη που τίποτα λιγότερο δε μας ικανοποιεί. Αν ξανασυναντήσεις κάποιον τέτοιο άνθρωπο πες του να κλείσει για λίγο την τηλεόραση..!
(Α, και δε θα με κάνεις να νιώσω ηλίθια, τώρα..! ;-) )
Καλησπέρα...